Copywriter # 8
Reklam, så funkar det – eller  "flest argument vinner inte"
För att skapa reklam som fungerar måste dessa delar ingå. 
1. IDÉ. Reklam måste bygga på en idé för att fungera. En idé har bara ett budskap, en tanke. Flest argument vinner inte.
2. KUNSKAP. Reklam måste grunda sig på kunskap. Om företaget, marknaden och målgruppen. Ju mer vi vet, desto bättre blir reklamen. Därför är det också viktigt att resultatet följs upp och analyseras. På så sätt kan vi dra lönsamma lärdomar inför kommande aktiviteter.
3. HJÄRTA. Reklam handlar om att skapa en relation. Om att få kunden att tycka om ditt företag. Bli kär i ditt företag. Därför måste din reklam andas sympati, förtroende och värme.
						
							Kommentera gärna:						
					
								
								
						
							Senaste inläggen						
					
								
								
						
							Bloggarkiv						
					
								
								
						
							Etikettmoln						
					
								
								copy till eizo copy till aktsams nya hemsida golvande ord texter koppla-av-copy copywriterns tips reklamregler konsten att skriva slogans texter till hemsidan benny karlsson, senior copywriter copywritern och korvgubben copywriter trygg-hansa ai-texter som fungerar copywriter som håller sig på mattan taktisk copy copy och tonalitet för ny hudvårdsserie kampanjcopy höstcopy bra innehåll ord som flyger copy till fönsterkatalog annonstext matreklam ai-copy gröna texter hjälp med copyn reklamfilm överlåt copyn till bästa byrån copy svenskt kött webbtexter marknadsrätt reklam i siffror copy till hösten benny karlsson copy några ord om kärnvärden annonskampanj förpackningstext, förpackningsdesign copywriter hemförsäkring copy till hemsidan seo-texter bankcopy finansiella texter starkare varumärken webbcopy fonder finanscontent copy som ger affärer webbcopy fonder design busfin copy artiklar innehåll copywriter skriver om bilar texthjälp ölreklam texter till it-dagar bilförsäkringscopy texter till ny hemsida skriv rätt guldägg höstrusta kommunikationen stresstålig copy konsten att skriva kärnvärden texter med innehåll hållbara ord copydags, copywriter, content writer, google ads-kampanj kampanj mattor & copy ai-texter som säljer ux-copy copy som bygger relationer säljande design vassa copywriters snygg copy ord på guldvåg säljande kampanjer nya webbtexter copyreklam copywriter till it-arena kampanjtips klimatcopy digital copy bilcopy matcopy varumärken copywritern bloggar webbcopy copytips försäkringscopy säljande texter saknar du ord? copywriter reklam för ristretto stockholm texter som säljer copy som säljer seo-copy stockholms bästa mattcopy glassreklam copytjänst kyliga texter skribenter solig reklam text till hemsidan content copybyrån rätt innehåll, rätt smart berättande innehåll fondtexter höstkampanj copy bilförsäkring sms-texter grön copy försäkrad text surdegscopy mattcopy seo-texter reklam i sociala medier copywriter med koll artikel om varumärken av benny karlsson lilja stressfri copy hyr en copywriter copy firar påsk lugnande copy copy för hemleveranser misslyckad kampanj copy copy till webben ord som säljer hemsida med säljande ord copywriting contentcase contentbyrån i stockholm bli copykund copy till städ- och byggföretag strategisk copy copy-sommar förbättrar dina ai-texter innehåll för stockholms entrémattor hållbar copywriter copywriter bilförsäkring reklam koll på marknadsföringen copy bygger varumärke lugnande reklam höstord copywriter till golvföretag rätt budskap, rätt regler copyboost, copyträning, motionera kommunikationen, copy hela vägen banners som säljer finfina kampanjtips copywriters ai-texter copysamarbeten bästa texterna idékoncept välgörande ord copybyrån i stockholm kapitalförvaltare copy & innehåll försäkringstexter innehållsmarknadsföring copytext brödtext hållbar copy content försäkring sanna mina ord copyprojekt planera hösten julreklam copyrätt texter till sajten reklamnyheter kampanjplanering
 
					 
					 
					 
					