Copywriter # 42

98 ord om värdet med bra kärnvärden
Vad är egentligen kärnvärden? Jo, det är de där livsviktiga orden som ska genomsyra företagets kommunikation – allt från copytexter och bilder till typsnitt, kläder och kundmöten. Dina kärnvärden måste alltid vara sanna, trovärdiga och relevanta.
Orden ska inte behöva sägas eller skrivas. Dina kunder ska istället känna och uppleva dem i kontakten med ditt företag. Med rätt kärnvärden håller du också ihop kommunikationen och minskar risken för att det sägs och skrivs olika saker i olika kanaler. Prata med oss om du vill ha hjälp att mejsla fram dina kärnvärden.
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
matreklam gröna texter seo-copy copywriter till golvföretag copy bygger varumärke några ord om kärnvärden copy-sommar webbcopy fonder hemsida med säljande ord copywriter skriver om bilar copy för hemleveranser texter till ny hemsida artikel om varumärken av benny karlsson lilja konsten att skriva kärnvärden kampanj ux-copy snygg copy solig reklam kyliga texter klimatcopy golvande ord copywriterns tips sanna mina ord brödtext copy och tonalitet för ny hudvårdsserie bra innehåll copywriter bilcopy copytips försäkringscopy copywritern bloggar varumärken matcopy digital copy copy till fönsterkatalog välgörande ord innehållsmarknadsföring copywritern och korvgubben konsten att skriva slogans julreklam reklamnyheter glassreklam nya webbtexter content rätt innehåll, rätt smart sms-texter surdegscopy reklam i sociala medier guldägg copy firar påsk ölreklam copy till webben contentcase copy till städ- och byggföretag förpackningstext, förpackningsdesign reklam reklam i siffror copy svenskt kött reklamfilm webbcopy