Copywriter # 42

98 ord om värdet med bra kärnvärden
Vad är egentligen kärnvärden? Jo, det är de där livsviktiga orden som ska genomsyra företagets kommunikation – allt från copytexter och bilder till typsnitt, kläder och kundmöten. Dina kärnvärden måste alltid vara sanna, trovärdiga och relevanta.
Orden ska inte behöva sägas eller skrivas. Dina kunder ska istället känna och uppleva dem i kontakten med ditt företag. Med rätt kärnvärden håller du också ihop kommunikationen och minskar risken för att det sägs och skrivs olika saker i olika kanaler. Prata med oss om du vill ha hjälp att mejsla fram dina kärnvärden.
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
julreklam glassreklam surdegscopy sms-texter reklamnyheter reklam i siffror nya webbtexter klimatcopy gröna texter copywriterns tips copywriter till golvföretag seo-copy reklamfilm reklam matreklam konsten att skriva slogans hemsida med säljande ord ölreklam välgörande ord texter till ny hemsida snygg copy sanna mina ord reklam i sociala medier några ord om kärnvärden konsten att skriva kärnvärden varumärken försäkringscopy matcopy copywritern bloggar copytips bilcopy digital copy brödtext copy för hemleveranser copy till fönsterkatalog copy-sommar copywriter skriver om bilar copywritern och korvgubben förpackningstext, förpackningsdesign golvande ord kampanj artikel om varumärken av benny karlsson lilja copy bygger varumärke copy och tonalitet för ny hudvårdsserie copy till städ- och byggföretag solig reklam ux-copy webbcopy innehållsmarknadsföring kyliga texter copy firar påsk copy svenskt kött copy till webben copywriter webbcopy fonder guldägg