Copywriter # 15
Se oss, tyck om oss
och lämna oss aldrig
Reklaminvesteringarna ökar med 4,2 procent i år och når nytt all time high. Det spår IRM i sin reviderade prognos. Det här innebär större brus och kräver riktiga smarta reklamlösningar. Flest argument eller högst röst vinner inte. Inget nytt under solen, i och för sig. Men viktigt att tänka på när hjulen snurrar allt snabbare. Annars är det lätt att köra ner i diket.
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
julreklam glassreklam surdegscopy sms-texter reklamnyheter reklam i siffror nya webbtexter klimatcopy gröna texter copywriterns tips copywriter till golvföretag seo-copy reklamfilm reklam matreklam konsten att skriva slogans hemsida med säljande ord ölreklam välgörande ord texter till ny hemsida snygg copy sanna mina ord reklam i sociala medier några ord om kärnvärden konsten att skriva kärnvärden varumärken försäkringscopy matcopy copywritern bloggar copytips bilcopy digital copy brödtext copy för hemleveranser copy till fönsterkatalog copy-sommar copywriter skriver om bilar copywritern och korvgubben förpackningstext, förpackningsdesign golvande ord kampanj artikel om varumärken av benny karlsson lilja copy bygger varumärke copy och tonalitet för ny hudvårdsserie copy till städ- och byggföretag solig reklam ux-copy webbcopy innehållsmarknadsföring kyliga texter copy firar påsk copy svenskt kött copy till webben copywriter webbcopy fonder guldägg