Copywriter # 15
Se oss, tyck om oss
och lämna oss aldrig
Reklaminvesteringarna ökar med 4,2 procent i år och når nytt all time high. Det spår IRM i sin reviderade prognos. Det här innebär större brus och kräver riktiga smarta reklamlösningar. Flest argument eller högst röst vinner inte. Inget nytt under solen, i och för sig. Men viktigt att tänka på när hjulen snurrar allt snabbare. Annars är det lätt att köra ner i diket.
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
reklamnyheter julreklam konsten att skriva slogans copywritern och korvgubben innehållsmarknadsföring bra innehåll copywriter webbcopy gröna texter seo-copy copywriter till golvföretag copy bygger varumärke några ord om kärnvärden copy-sommar contentcase hemsida med säljande ord copy till webben copy för hemleveranser texter till ny hemsida artikel om varumärken av benny karlsson lilja konsten att skriva kärnvärden kampanj ux-copy content nya webbtexter kyliga texter klimatcopy bilcopy copytips försäkringscopy copywritern bloggar varumärken matcopy digital copy glassreklam solig reklam snygg copy rätt innehåll, rätt smart sms-texter surdegscopy reklam i sociala medier guldägg copy firar påsk ölreklam copywriter skriver om bilar webbcopy fonder copy till städ- och byggföretag förpackningstext, förpackningsdesign reklam reklam i siffror copy svenskt kött reklamfilm matreklam copy till fönsterkatalog välgörande ord copy och tonalitet för ny hudvårdsserie brödtext sanna mina ord copywriterns tips golvande ord