Copywriter # 15
Se oss, tyck om oss
och lämna oss aldrig
Reklaminvesteringarna ökar med 4,2 procent i år och når nytt all time high. Det spår IRM i sin reviderade prognos. Det här innebär större brus och kräver riktiga smarta reklamlösningar. Flest argument eller högst röst vinner inte. Inget nytt under solen, i och för sig. Men viktigt att tänka på när hjulen snurrar allt snabbare. Annars är det lätt att köra ner i diket.
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
copy till eizo golvande ord julreklam texter till hemsidan sanna mina ord copywritern och korvgubben copywriter som håller sig på mattan copy och tonalitet för ny hudvårdsserie välgörande ord copy till fönsterkatalog matreklam gröna texter reklamfilm copyboost, copyträning, motionera kommunikationen, copywriter till golvföretag reklam i siffror saknar du ord? några ord om kärnvärden förpackningstext, förpackningsdesign copy-sommar webbcopy fonder finanscontent contentcase copy till webben ölreklam texter till it-dagar texter till ny hemsida guldägg seo-texter konsten att skriva kärnvärden surdegscopy kampanj ux-copy rätt innehåll, rätt smart content nya webbtexter copywriter till it-arena klimatcopy bilcopy copytips försäkringscopy copywritern bloggar varumärken matcopy digital copy glassreklam kyliga texter solig reklam snygg copy fondtexter sms-texter mattor & copy copydags, copywriter, content writer, reklam i sociala medier artikel om varumärken av benny karlsson lilja texter som säljer copy firar påsk copy för hemleveranser copywriter skriver om bilar hemsida med säljande ord webbcopy fonder copy till städ- och byggföretag seo-texter bankcopy finansiella texter innehåll för stockholms entrémattor reklam copy bygger varumärke webbtexter copy svenskt kött seo-copy banners som säljer webbcopy copywriter bra innehåll kapitalförvaltare innehållsmarknadsföring brödtext stockholms bästa mattcopy konsten att skriva slogans copywriterns tips texter till sajten reklamnyheter