Copywriter # 14
Made in
öppna landskap
Spelar det någon roll varifrån smörgåsskinkan, lammkorven eller leverpastejen kommer? Nu vill organisationen Svenskt kött få alltfler att välja kött från Sverige. I annonser och banners berättar bönderna själva om fördelarna med att lägga en svensk biff på grillen. Kampanjen har gått i bland annat Buffé, Amelia, Hunger, Allt om Mat och Gourmet.
Copy: Ristretto Stockholm
Byrå: Ellermore
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Etikettmoln
surdegscopy sms-texter kampanj fondtexter snygg copy solig reklam kyliga texter klimatcopy golvande ord copywriterns tips sanna mina ord konsten att skriva slogans stockholms bästa mattcopy innehållsmarknadsföring copy och tonalitet för ny hudvårdsserie välgörande ord copy till fönsterkatalog matreklam gröna texter seo-copy copywriter till golvföretag webbtexter några ord om kärnvärden reklam innehåll för stockholms entrémattor seo-texter bankcopy finansiella texter webbcopy fonder finanscontent contentcase copy till webben ölreklam copy firar påsk guldägg texter som säljer seo-texter copytips försäkringscopy bilcopy copywritern bloggar matcopy digital copy varumärken reklam i sociala medier konsten att skriva kärnvärden artikel om varumärken av benny karlsson lilja texter till ny hemsida copy för hemleveranser copywriter skriver om bilar hemsida med säljande ord webbcopy fonder copy till städ- och byggföretag copy-sommar förpackningstext, förpackningsdesign saknar du ord? reklam i siffror copy bygger varumärke copy svenskt kött reklamfilm webbcopy copywriter bra innehåll kapitalförvaltare copywriter som håller sig på mattan copywritern och korvgubben brödtext texter till hemsidan texter till sajten julreklam reklamnyheter glassreklam nya webbtexter content rätt innehåll, rätt smart ux-copy mattor & copy copydags, copywriter, content writer,