Copywriter # 14
Made in
öppna landskap
Spelar det någon roll varifrån smörgåsskinkan, lammkorven eller leverpastejen kommer? Nu vill organisationen Svenskt kött få alltfler att välja kött från Sverige. I annonser och banners berättar bönderna själva om fördelarna med att lägga en svensk biff på grillen. Kampanjen har gått i bland annat Buffé, Amelia, Hunger, Allt om Mat och Gourmet.
Copy: Ristretto Stockholm
Byrå: Ellermore
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Etikettmoln
seo-texter copywriter som håller sig på mattan reklam mattor & copy copy till fönsterkatalog välgörande ord klimatcopy copy bygger varumärke texter till hemsidan hemsida med säljande ord golvande ord förpackningstext, förpackningsdesign copywriterns tips copywriter till it-arena copywriter skriver om bilar copydags, copywriter, content writer, ölreklam matreklam copy till eizo copy för hemleveranser texter till ny hemsida innehållsmarknadsföring bra innehåll artikel om varumärken av benny karlsson lilja solig reklam seo-texter bankcopy finansiella texter sanna mina ord reklamnyheter reklam i siffror nya webbtexter copy till städ- och byggföretag copy svenskt kött ux-copy kampanj content gröna texter snygg copy copytips matcopy försäkringscopy copywritern bloggar bilcopy varumärken digital copy surdegscopy innehåll för stockholms entrémattor texter till it-dagar copy firar påsk konsten att skriva kärnvärden webbcopy webbtexter copyboost, copyträning, motionera kommunikationen, copywriter copywriter till golvföretag copywritern och korvgubben fondtexter glassreklam guldägg texter som säljer contentcase kapitalförvaltare konsten att skriva slogans webbcopy fonder copy till webben några ord om kärnvärden reklam i sociala medier rätt innehåll, rätt smart seo-copy sms-texter stockholms bästa mattcopy banners som säljer brödtext julreklam texter till sajten copy och tonalitet för ny hudvårdsserie kyliga texter webbcopy fonder finanscontent copy-sommar reklamfilm saknar du ord?