Copywriter # 14
Made in
öppna landskap
Spelar det någon roll varifrån smörgåsskinkan, lammkorven eller leverpastejen kommer? Nu vill organisationen Svenskt kött få alltfler att välja kött från Sverige. I annonser och banners berättar bönderna själva om fördelarna med att lägga en svensk biff på grillen. Kampanjen har gått i bland annat Buffé, Amelia, Hunger, Allt om Mat och Gourmet.
Copy: Ristretto Stockholm
Byrå: Ellermore
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Etikettmoln
copy till städ- och byggföretag webbcopy fonder hemsida med säljande ord copywriter skriver om bilar copy för hemleveranser texter till ny hemsida guldägg texter som säljer konsten att skriva kärnvärden surdegscopy kampanj mattor & copy fondtexter snygg copy solig reklam kyliga texter glassreklam reklamnyheter copy till eizo copywriterns tips konsten att skriva slogans texter till hemsidan brödtext innehållsmarknadsföring copy och tonalitet för ny hudvårdsserie välgörande ord copy till fönsterkatalog matreklam gröna texter seo-copy copy svenskt kött copyboost, copyträning, motionera kommunikationen, copy bygger varumärke reklam saknar du ord? innehåll för stockholms entrémattor seo-texter bankcopy finansiella texter copytips försäkringscopy bilcopy copywritern bloggar digital copy varumärken matcopy copy-sommar förpackningstext, förpackningsdesign några ord om kärnvärden webbtexter reklam i siffror copywriter till golvföretag banners som säljer reklamfilm webbcopy copywriter bra innehåll kapitalförvaltare copywriter som håller sig på mattan stockholms bästa mattcopy copywritern och korvgubben sanna mina ord texter till sajten julreklam golvande ord klimatcopy copywriter till it-arena nya webbtexter content rätt innehåll, rätt smart ux-copy sms-texter copydags, copywriter, content writer, seo-texter reklam i sociala medier artikel om varumärken av benny karlsson lilja texter till it-dagar copy firar påsk ölreklam copy till webben contentcase webbcopy fonder finanscontent