Copywriter # 43

Hur starkt står ditt varumärke?
Behöver ditt varumärke förstärkas eller står det stadigt i marknadsmyllan? Här får du en liten påminnelse om varför det är viktigt att ge ditt varumärke extra muskler.
Ett starkt varumärke ger fina fördelar:
• Trygghet för dina kunder (produkten lever upp till förväntningarna)
• Ökat förtroende för dina produkter
• Ökad lönsamhet, bättre marginaler, stabilare efterfrågan
• Ökad märkes- och kundlojalitet
• Minskad priskänslighet
• Lättare att lansera nya produkter
• Ökad motivation internt (stolta medarbetare)
• Lättare att rekrytera medarbetare
• Högre värdering vid försäljning
Behöver ditt varumärke mer kraft? Prata med oss >
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
copy till webben copy svenskt kött copy bygger varumärke artikel om varumärken av benny karlsson lilja reklam i siffror konsten att skriva kärnvärden copywriterns tips välgörande ord surdegscopy sms-texter reklam kampanj förpackningstext, förpackningsdesign copy-sommar copy till fönsterkatalog solig reklam sanna mina ord några ord om kärnvärden julreklam försäkringscopy varumärken copywritern bloggar digital copy copytips glassreklam konsten att skriva slogans reklam i sociala medier bilcopy copy firar påsk ölreklam copywritern och korvgubben guldägg matcopy reklamfilm brödtext copy och tonalitet för ny hudvårdsserie copy till städ- och byggföretag innehållsmarknadsföring matreklam reklamnyheter snygg copy ux-copy webbcopy fonder