Copywriter # 15
Se oss, tyck om oss
och lämna oss aldrig
Reklaminvesteringarna ökar med 4,2 procent i år och når nytt all time high. Det spår IRM i sin reviderade prognos. Det här innebär större brus och kräver riktiga smarta reklamlösningar. Flest argument eller högst röst vinner inte. Inget nytt under solen, i och för sig. Men viktigt att tänka på när hjulen snurrar allt snabbare. Annars är det lätt att köra ner i diket.
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
copy till städ- och byggföretag webbcopy fonder copy till webben ölreklam copy firar påsk guldägg reklam i sociala medier surdegscopy sms-texter rätt innehåll, rätt smart snygg copy solig reklam glassreklam reklamnyheter julreklam konsten att skriva slogans copywritern och korvgubben innehållsmarknadsföring bra innehåll copywriter matreklam gröna texter seo-copy copywriter till golvföretag copy bygger varumärke några ord om kärnvärden copy-sommar copytips försäkringscopy bilcopy copywritern bloggar digital copy varumärken matcopy förpackningstext, förpackningsdesign reklam reklam i siffror copy svenskt kött reklamfilm webbcopy copy till fönsterkatalog välgörande ord copy och tonalitet för ny hudvårdsserie brödtext sanna mina ord copywriterns tips golvande ord klimatcopy kyliga texter nya webbtexter content ux-copy kampanj konsten att skriva kärnvärden artikel om varumärken av benny karlsson lilja texter till ny hemsida copy för hemleveranser copywriter skriver om bilar hemsida med säljande ord contentcase