Copywriter # 14
Made in
öppna landskap
Spelar det någon roll varifrån smörgåsskinkan, lammkorven eller leverpastejen kommer? Nu vill organisationen Svenskt kött få alltfler att välja kött från Sverige. I annonser och banners berättar bönderna själva om fördelarna med att lägga en svensk biff på grillen. Kampanjen har gått i bland annat Buffé, Amelia, Hunger, Allt om Mat och Gourmet.
Copy: Ristretto Stockholm
Byrå: Ellermore
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Etikettmoln
seo-texter copywriter som håller sig på mattan reklam mattor & copy kyliga texter copy och tonalitet för ny hudvårdsserie välgörande ord julreklam brödtext texter till hemsidan golvande ord förpackningstext, förpackningsdesign copywriterns tips copywriter till it-arena copywriter skriver om bilar copydags, copywriter, content writer, copy till webben ölreklam konsten att skriva slogans copy för hemleveranser contentcase texter till ny hemsida guldägg artikel om varumärken av benny karlsson lilja solig reklam seo-texter bankcopy finansiella texter sanna mina ord reklamnyheter reklam i siffror nya webbtexter webbtexter konsten att skriva kärnvärden copy firar påsk ux-copy innehåll för stockholms entrémattor gröna texter snygg copy copytips matcopy försäkringscopy copywritern bloggar bilcopy varumärken digital copy surdegscopy texter till it-dagar content kampanj webbcopy copy svenskt kött copy till städ- och byggföretag copyboost, copyträning, motionera kommunikationen, copywriter copywriter till golvföretag copywritern och korvgubben fondtexter glassreklam texter som säljer bra innehåll innehållsmarknadsföring kapitalförvaltare webbcopy fonder copy till eizo matreklam några ord om kärnvärden reklam i sociala medier rätt innehåll, rätt smart seo-copy sms-texter stockholms bästa mattcopy banners som säljer hemsida med säljande ord texter till sajten copy bygger varumärke klimatcopy webbcopy fonder finanscontent copy till fönsterkatalog copy-sommar reklamfilm saknar du ord?