Copywriter # 12
Hur låter ditt företag?
Mjukt, kaxigt, traditionellt eller kanske ultramodernt? Ja, hur uppfattas ditt företag av kunderna? Vilken ton ska kommunikationen ha och vilka kärnvärden väger tyngst?
För att vinna matchen över konkurrenterna behöver du en plattform för din kommunikation. Plattformen är ett strategiskt verktyg som hjälper dig att kommunicera rätt i alla kanaler.
Allt fler företag inser värdet med en kommunikativ plattform. Prata gärna med oss, så visar vi några case.
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Bloggarkiv
Etikettmoln
copy till webben copy svenskt kött copy bygger varumärke artikel om varumärken av benny karlsson lilja reklam i siffror konsten att skriva kärnvärden copywriterns tips välgörande ord surdegscopy sms-texter reklam kampanj förpackningstext, förpackningsdesign copy-sommar copy till fönsterkatalog solig reklam sanna mina ord några ord om kärnvärden julreklam försäkringscopy varumärken copywritern bloggar digital copy copytips glassreklam konsten att skriva slogans reklam i sociala medier bilcopy copy firar påsk ölreklam copywritern och korvgubben guldägg matcopy reklamfilm brödtext copy och tonalitet för ny hudvårdsserie copy till städ- och byggföretag innehållsmarknadsföring matreklam reklamnyheter snygg copy ux-copy webbcopy fonder